Evaluare inițială probleme de învățare

Descriere

Pentru a reuși într-un mediu de lucru, o persoană are nevoie de abilități de a reuși, dorința de a reuși și un mediu care permite succesul.

Când un copil se străduiește să țină pasul cu responsabilitățile școlare și se luptă să reușească, este util să ne identificăm ce reprezintă o piedică pentru el. Un copil poate întâmpina dificultăți cu: dezvoltarea unor abilități necesare la școală, dorința de reușită, capacitatea de a depune efort, mediul sau probleme de sănătate emoțională.

Spre exemplu tulburările specifice de învățare, tulburările depresive, tulburarea obsesiv compulsivă, anxietatea socială și de performanță, tulburarea de opoziție și sfidare, tulburare de stres post-traumatic și ADHD, toate vor afecta performanța școlară a unui copil.

Această testare ne ajută să înțelegem zonele care ar putea reprezenta o barieră pentru copil.

În cadrul acestei evaluări, aplicăm următoarele teste:

  1. Interviu:
  2. Screening:
  3. Abilități școlare:

Fiecare test este ca o piesă dintr-un puzzle complex. Pentru a trage concluzii corecte (valide) despre copil datele unei test trebuie puse împreună cu alte piese de puzzle precum: informațiile din interviu, descrierea clinică a tulburărilor (semne și simptome conform cu DSM), cu rezultatele altor probe psihologice cât și date culese din multiple surse.

Sumar evaluare

Vârstă
8 - 18
Nr. ședințe
2
Teste aplicate
Interviu inițial, ECI-4, CSI-4, ASI-4, SMALSI
Raport
Standard
Plan
Nu
Cost
350